piątek, 13 maja 2016

RAW ENERGY
APPLE&CINNAMON
 Batony firmy BOMBUS do tej pory były dla mnie nieosiągalne. Raz - brak sklepów w mojej miejscowości w których są one dostępne. Dwa - brak wszystkich rodzajów w naszym kraju.
 Z pomocą przyszedł mi sam producent, który zechciał mi wysłać parę sztuk do spróbowania, a także w celu pokazania ich Wam, tutaj, na blogu.
 Bardzo chciałam spróbować batona, który jest u nas dostępny, który często przewijał mi się na Instagramie, który uwagę przyciąga chyba głównie poprzez swoje fajne, oczodajne, zielone opakowanie. No i ..kto nie lubi tego klasycznego połączenia smaków, jakim jest jabłko i cynamon? Ano właśnie, dlatego zabrałam się za niego niemalże od razu. 
 TUTAJ znajdziecie opis KOKOSOWEJ wersji RAW ENERGY. A dzisiaj, jak już wspominałam: jabłko z cynamonem.

Jak poprzednio, mamy tutaj do czynienia z pięćdziesięcio-gramowym batonem.
 Po otwarciu fajnie czuć cynamon, jabłko chyba mniej. I w smaku również jest mocno cynamonowy. Cynamonowo-daktylowy powiedziałabym. Z bardzo delikatną nutą soku jabłkowego. Przyprawa tutaj jest chyba w duże ilości, gdyż mnie lekko drapało gardło po zjedzeniu batona.
 W konsystencji jest on bardziej lepki niż kokosowy, ale pewnie to dlatego, że ogólnie produkty z kokosem są bardziej 'suche' - wiórki mocno chłoną wilgoć.
Słodziutki i wilgotny - czyli tutaj potwierdza się już reguła batonów typu RAW. Szczerze, to mnie właśnie w nich ujęło. Nigdy jeszcze nie zasłodziłam się batonem bakaliowym. Nawet mimo bardzo słodkich daktyli na pierwszym miejscu w składzie na Waszym miejscu nie obawiałabym się, że Was zasłodzi, że będzie zbyt cukrowy, albo za bardzo krówkowy - bo tak często jest określany smak suszonych daktyli.
Chociaż bardziej smakował mi kokosowy RAW ENERGY BAR, to z wyborem najlepszego wstrzymam się do czasu wypróbowania jak największej ich ilości. Ale póki co firma daje radę, batony są smaczne, a więc tylko czekać na dalsze recenzje i moją opinię. Oczywiście zachęcam Was do kupna i próbowania, dzielenia się wrażeniami ze mną tutaj. Fajnie wiedzieć co inni myślą na temat tego samego produktu :) 

11 komentarzy:

  1. Ten smak raczej nie będzie moim ulubionym, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze fajnie, ale są też inne warianty smakowe - może one bardziej Ciebie skuszą? :) Z marakują, o!

      Usuń
  2. Mamy go w swoich zbiorach w prezencie od Beatki :D Ciekawe jesteśmy smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i już nie mogę się doczekać testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To testuj, chętnie przeczytam Twoją opinię:)

      Usuń
  4. Tego jeszcze nie jadłam ale jadłam już kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie jabłek i cynamonu, zawsze się sprawdza! :-) Do tego opakowanie jest cudne, chodzi mi o kolor, zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie jestem maniaczką koloru czarnego, ale to właśnie kolorowe opakowania przykuwają wzrok :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)