poniedziałek, 23 maja 2016

RAW PROTEIN 
COCOA BEANS
Wiem, tego batona nie ma w Polsce, ale firma ta ma swoje produkty u nas na sklepowych półkach - co prawda są to ich podstawowe produkty, ale jednak. 
Może się wydawać dziwne pisanie o czymś, co jest u nas niedostępne, ale tutaj wyprowadzę Was z takiego myślenia. Po pierwsze, Czechy to nasi sąsiedzi, bardzo duża liczba Polaków często tam bywa, a Ci, którzy mieszkają przy granicy, często właśnie Czeskie rejony wybierają na weekendowe zakupy. Po drugie to reklama produktów, zainteresowanie z Waszej strony, ze strony Polaków, może skłonić producenta do wprowadzania na nasz rynek większej gamy ich wyrobów. I dlatego jak już się pojawią będziecie uświadomieni, czy warto wydać te parę złotych, czy raczej nie. 
A więc dzisiaj przedstawię Wam proteinowego batona firmy BOMBUS, która znana jest ze swoim batonów RAW ENERGY.
Nie jest to produkt pokroju innych proteinowców. Jest mu bliżej do RAW batonika, takiego zwykłego, ale ma on mniejszą ilość węglowodanów, a więcej białka.

Po otwarciu czuć fajny, kakaowy zapach. Kojarzy mi się z takim proszkiem budyniowym, ale nie z chemią! 
Kojarzycie może takie 'Brownie Bites'? Ja je często jem jak jestem w Anglii. I wspominam tutaj o nich, ponieważ ten baton po pierwszym kęsie nasunął mi takie właśnie skojarzenie - BROWNIE. Intensywnie kakaowy z chrupiącymi ziarnami kakao. 
Nie jest za słodki, bo naturalne kakao wprowadza fajną goryczkę. Tak samo jak ziarna kakaowca. Cudowne, intensywnie kakaowe, chrupiące, przez co z pewnością jedzenie nie jest monotonne.

SKŁAD: daktyle 60%, białko ryżowe 22%, ziarno kakaowe 9%, kakao 9%.
KCAL:  w batonie 50g -> 158 kcal 

Chyba mój dotychczasowy ulubieniec :)

Facebook 


UWAGA!
Dostałam informację, że batony RAW PROTEIN od Bombus Energy są teraz dostępne na naszych półkach - Tesco oraz Organic Farma zdrowia! :)

Polski Facebook BOMBUS ENERGY
www.bombusenergy.pl

16 komentarzy:

  1. O tak naszym marzeniem jest spróbować ich proteinowe batony! Czekamy na nie w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba jego struktura, a po tym co piszesz wiem, że bym go maksymalnie polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Goryczka, chrupkość, kakaowy zapach... Muszę go kiedyś znaleźć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprędzej znajdziesz w Czechach, ale oby szybko wprowadzili je do naszych marketów :)

      Usuń
  4. Mam go i jako smak kakaowy wiele od niego oczekuje - tylko nie wiem jak zareaguje mój organizm na taką ilość białka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, da radę - mnie baaaardzo smakował, czekam na Twoją reakcję :)

      Usuń
  5. mam batony tej formy, ale jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się już wszystkie te raw baony pomieszały. Znam jedynie próbowane, a do reszty - żeby spamiętać - będę musiała podejść sama. I z przyjemnością podejdę, do kakaowych w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, są dostępne w Tesco :) Już nie mogę się doczekać kiedy go zjem i zrecenzuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam Tesco, a więc nie wiedziałam, że już mamy te proteinowe. Ale to super wiadomość, bo są genialne :)

      Usuń
  8. Są też w Carrefour, dzisiaj trzymałam go w rękach nawet. :D Nie skusiłam się ostatecznie bo chwilę wcześniej kupiłam w sklepie eko 3 inne batony :P

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)