poniedziałek, 30 maja 2016

URWIS jabłkowy
Zmiany Zmiany
 Nadeszła ta wiekopomna chwila, kiedy i ja mam swoje batony od Zmiany Zmiany! Nie powiem nawet jak długo ich szukałam, a nawet miałam je już w koszyku na stronie urbanvegan, a tu proszę, dostałam cały pakiet startowy od cudownej ekipy. 
O firmie rozpisywać się nie będę, bo sami idealnie określili siebie, produkty i cel na swojej stronie, a więc ja pozwolę sobie wkleić tutaj fragment, który wszystko Wam wyjaśni:

"Zmiany Zmiany powstały z potrzeby realizacji marzeń. Wykorzystując tylko naturalne składniki produkujemy najwyższej jakości zdrowe i smaczne batony. Używamy tylko i wyłącznie składników pochodzenia roślinnego (orzechy, owoce, pestki, nasiona), bez niepotrzebnych i niezdrowych dodatków. Nasze batony są doskonałym uzupełnieniem zdrowej diety i mogą być spożywane przez osoby na diecie bezglutenowej."

Więcej na: WWW Zmiany Zmiany

Czyli:
- naturalne
- bez konserwantów, bez barwników, bez 'E', bez zbędnych dodatków/ulepszaczy
- bezglutenowe
Dla mnie idealnie się to przedstawia. Sięgam właśnie po tego typu produkty, ale wiadomo, nie zawsze mogą przypaść do gustu. To, czy batony od Zmiany Zmiany są smaczne i warte tego całego szumu w Internetach, musiałam sprawdzić na własnych kubkach smakowych, a więc.. 
  ..jako iż doszły do mnie po śniadaniu, a bardzo chciałam jakiegoś zjeść już, zaraz, teraz, to wybór padł na coś bardziej lekkiego, na jabłkowego Urwisa, które odbiegają gramaturą od reszty batonów Zmiany Zmiany - ważą one 40 gramów, czyli idealny rozmiar na małego głoda, albo na zaspokojenie ochoty na słodkie. 
 Skład mnie bardzo zaskoczył, bo to pierwszy baton mający JABŁKA na pierwszym miejscu w składzie! później już tylko rodzynki i orzechy nerkowca. Wszystkie trzy(bo z tylu składa się baton) składniki są z upraw ekologicznych.
PIĄTKA! Bo czytam skład, zawsze! :)
 Szata graficzna prosta, starannie wykonana, nie przesadzona - idąca lekko w oldschool. Opakowanie jest z grubego papieru, a w środku jest folia, co pozwala na zachowanie świeżości produktu. Bardzo przypadły mi do gustu te opakowania, są naprawdę solidne :)

Wygląd batona to jasnobrązowy kolor, przypominający mi krówkę, albo zwyczajnie coś karmelowego. Lepki, bardzo zbity, stanowi opór dla noża i dla zębów. Taka prawdziwa mordoklejka jeżeli chodzi o gryzienie, ale nie lepiący się do zębów. Jest on dosyć twardy, aby go przeżuć, trzeba się trochę namęczyć - ale dla mnie to cecha bardzo pozytywna. Nie lubię jak coś znika mi w ustach zanim jeszcze dobrze to tam włożę(haha! bez skojarzeń proszę:)). 
A teraz uwaga! smak! Jest on jabłkowy, to bez wątpienia. Bardzo słodki, a więc jabłka musiały być mocno dojrzałe, albo jakieś mocno słodkie rodzynki. Dla mnie baton ma iście karmelowy posmak. Czuliście to? Taki naprawdę słodki, karmelowy, krówkowy smak. Nie wiem skąd, ale dla mnie BOMBA. Nie wiem co sprawiło, że tak go odebrałam, bo ..nie ma tam daktyli, a to one mogłyby być tego przyczyną - a ich tam brak ;)
Sam batonik waży, jak już wspominałam, 40 gramów i w tej gramaturze są 142 kalorie, czyli niewiele, akurat na słodką przekąskę.

Ogólnie bardzo polecam, po tego Urwiska chętnie sięgnę nie raz. Mam zamiar szepnąć w sklepie z ekologiczną żywnością do właścicieli, aby może pomyśleli o wprowadzeniu batonów Zmiany Zmiany do swojego asortymentu :)
Gdzie kupicie? TUTAJ

Zapraszam na MÓJ INSTAGRAM

13 komentarzy:

  1. Już niedługo i u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawością czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  2. Choć inne smaki zachęcają mnie bardziej, ten też na pewno jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiś inny już u Ciebie zawitał? :)

      Usuń
  3. Jestem wrazliwa na cukier ale mi nie wydał się aż tak słodki, czułam w nim lekki kwasek z suszonych jabłek - może dlatego, że jak każdą przekąskę w trakcie popijałam go wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajna, naturalna słodycz, przyjemna :)

      Usuń
  4. Te batoniki podbijają Youtube i blogosferę. Nie dziwię się. Dobre składy, super smak. Ten jabłuszkowy bardzo mnie kusi, pomimo, że niezły z niego Urwis ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, firma Zmiany Zmiany nieźle zawróciła w sieci :)

      Usuń
  5. 3 zdrowe składniki, idealny poziom słodyczy i tak znikoma liczba kalorii? Czyżby baton ideał? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się sama przekonać, dla mnie - tak! :)

      Usuń
  6. Nam też bardzo smakował, tak samo jak wersja bananowa :D To są zdecydowanie batoniki, po które jeszcze nie raz sięgniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście moc pozytywnych emocji :) Ja mimo wszystko pozostanę przy bananowym.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)