niedziela, 19 czerwca 2016

bakeo.pl
NIEZŁE CIACHO
We wcześniejszych postach wspominałam Wam o firmie bakeo.pl, od której było mi dane dostać paczuszkę z czterema mieszankami. Bardzo serdecznie za nie dziękuję. Dam Wam linki do poprzednich wpisów, gdzie piszę o samej firmie, a także o wybranych przeze mnie mieszankach:
  •  TUTAJ recenzja mieszanki DSG
  • TUTAJ recenzja mieszanki NA POWAŻNIE

 A dzisiaj -> NIEZŁE CIACHO. Czyli miesznka orzechów laskowych w czekoladzie, orzechów macadamia i morwy białej suszonej.

Mój wybór padł na ten wariant głównie ze względu na orzechy macadamia, których nigdy wcześniej nie jadłam,ale również orzechy laskowe oblane czekoladą się do tego przyczyniły. Morwę lubię, a więc ona stanowiła tutaj również miły dodatek do orzechów.
 Już mówiłam, że jestem zachwycona jakością bakalii, jakie bakeo.pl umieszcza w pudełkach. Mam wrażenie, że orzechy te są jak najlepszej jakości. Nigdy nie spotkałam się, aby były zjełczałe czy stare/gorzkie. Orzechy macadamia są tutaj niesamowicie fajnie chrupiące i słodkie. Przy tym dość mocno tłuste, a wyczuwalne jest to podobnie jak w orzechach brazylijskich. Ogólnie bardzo przypadły mi do gustu. Kupowałabym je częściej, solo, ale drogie te łakocie.
Orzechy laskowe jadłam, ale nie w czekoladzie. Lubię je w wersji podprażonej. Te nie są prażone, ale mają fajną, czekoladową polewę. Fajnie chrupią, są sporych rozmiarów, bo polewa jest porządna i gruba. Obficie zakrywa całego orzecha tworząc na nim słodki pancerz. Jest to dobrej jakości polewa z gorzkiej czekolady. Morwa też smaczna, chociaż nieco gorzkawa. Ale jasnej barwy i sporych rozmiarów. Mieszanka ogółem - na plus i godna polecenia! Fajna przekąska w drodze do lub ze szkoły czy na szlaku w górach, w korkach w samochodzie czy podczas zakupów. Na doładowanie spadku energii :) 

Zawartość opakowania to 47g: 
KCAL: 
250kcal/47g
532kcal/100g

Zapraszam na stronę BAKEO.PL 


Zapraszam również na mój: INSTAGRAM / FACEBOOK

Chcecie kolejną recenzję masła orzechowego? Bo kupiłam znów inne :) 

10 komentarzy:

  1. Orzechów macadamia nie lubię, ale resztę bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają smacznie :) A recenzji maseł nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna mieszanka. Lubię takie mieć pod ręką do chrupania i kupuję z różnych firm, przerozmaite. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszna mieszanka, dla nas idealna bo wszystko super razem się łączyło :)
    Czekamy na recenzję masła orzechowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja masła orzechowego? Czy to pytanie retoryczne? :D Nie widziałam jeszcze takich mieszanek, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja masła orzechowego zawsze :D
    A o firmie pierwszy raz słyszę, muszę obczaić,bo ciekawie wyglądają :> A z morwą to dla mnie super, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma ma świetne nazwy mieszanek jak widzę. :D
    Orzechy uwielbiam, a już w połączeniu z czekoladą byłyby niebiańskie wręcz.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)