niedziela, 26 czerwca 2016

COCOA
czekolada z jagodami GOJI 
SuroVital
 Jakiś czas temu pisałam Wam o rodzynkach w surowej czekoladzie. Był to mój pierwszy raz, pierwszy raz z takim typem czekolady. Surowej. I pisałam wtedy, że mi posmakowała, pamiętacie? Jakiś czas później kupiłam również tabliczkę takiej czekolady firmy SuroVital. Była masa smaków do wyboru, ale ja zdecydowałam się na wersję z jagodami goji, które bardzo lubię :) 
 Kaloryczność takiej czekolady jest wyższa niż np. w takiej nadziewanej Milce. Ale nie warto patrzeć tutaj na cyferki, a na wartości odżywcze. Ta czekolada nie zawiera w sobie syfu i zbędnych dodatków, gdyż jej skład opiera się na składnikach z upraw ekologicznych, a dodatkowo - jest krótki i porządny!

SKŁAD: nieprażone ziarno kakaowca*, cukier z kwiatu palmy kokosowej*, tłuszcz kakaowy, jagody goji 5%, kruszone ziarna kakaowca, Bourbon wanilia, zawarość masy kakaowej min. 65%.

Bardzo podoba mi się również opakowanie. Stonowane, klasyczne, czarne(a to mój ulubiony kolor). Zawiera najważniejsze informacje, nie ma zbędnych nadruków. Wydaje się być produketem ekskluzywnym. Właściwie cena takiej tabliczki jest dość wysoka. Za 50 gramów - bo tyle właśnie waży to maleństwo, zapłacimy od około 8-11zł. Fajne matowe opakowanie z niewielkim okienkiem pozwalającym na dojrzenie tabliczki. 
 W środku znajdziemy opakowany w folię produkt. Jak widać - tabliczka jest bogada w dodatki. Dużo owoców goji, dużo ziaren kakaowca. Fajnie kontrastujące kolory, aż się chce czym prędzej spróbować :) 
 Czekolada jest niewielka, ale masywna, gruba. Składa się z ośmiu kosteczek, a na każdej z nich jest napis COCOA. To się tyczy każdej czekolady tej firmy :)
Czekolada ma intensywnie kakaowy, maślany zapach. Jest przyjemnie tłusta w dotyku, ale nie topi się pod wpływem temperatury ciała, nie zostaje na palcach. Jest bardzo twarda, ciężko się ją łamie, ale głębokie wcięcia dzięlące kostki znacznie ułatwiają nam zadanie. No, a jak ze smakiem? 
Jeżeli lubicie czekolady, które odrazu rozpuszczają się w Waszych ustach - oj nie, nie te numery w tym przypadku. Ułamana kostka dość długo, powoli i stopniowo rozpuszczała się na języku. Cudowna tłustość czekolady sprawiała, że coraz więcej śliny miałam w buzi. Czekolada przyjemnie gorzka, jednak nie czuć cukru kokosowego. Głównie tłuszcz kakaowy, ale JAKI! :) Byłam zachwycona. A dodatki? 
 Przyjemnie chrupiące ziarno kakao, które dodawało kolejnej goryczki. Jagody goji również były twarde, ale nie zdominowały smaku. Nie były gorzkie, ani cierpkie. Wpasowały się idealnie.
W mojej opinii czekolada ta zasługuje na 6+! Bardzo mi smakowała i chętnie kupię kolejne tabliczki - z dodatkami, ale również klasyczną wersję, bez dodatków.Jak mieliście okazję jeść czekolady SuroVital, to dajcie znać jaką powinnam wybrać jako kolejną. Rozważam opcję cappucino, ale również kusi mnie ta z acai :)

Kupiłam ją na jakiejś stronie Internetowej i również kolejne sztuki nabędę w sieci. Niestety w mojej okolicy nigdzie nie dostanę ich stacjonarnie, a szkoda :)

18 komentarzy:

  1. Nie kupię ze względu na owoce goji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goji są pyszne! Co Ty, bananów nie lubisz, goji też, no wiesz co! :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za goji, ale czekoladę mam i ciągle czeka... I może nawet zjem ją niedługo, zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz ich chyba sporą kolekcję, nie? Zazdroszczę, oddaj! :)

      Usuń
  3. Wygląda pięknie i choć ciemna bardziej pasuje do goji zdecydowanie to jednak ja wole klasyczne mleczne. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu czekolady przeważnie wyglądają niesamowicie :)

      Usuń
  4. To chyba jedna z ulubionych czekolad. :D Szkoda tylko, że nie jest jej dużo, a jest dość droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A są jeszcze wersje po 25 gramów za ponad 5zł..

      Usuń
  5. Widziałam ją na sklepowej półce, ale niestety nie trafiła do mojego koszyka. Szkoda wielka. Choć akurat za jagodami goji to ja nie przepadam. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem jednak wybierzesz jakąś tabliczkę, ja polecam :)

      Usuń
  6. Goji nie lubię więc na ten smak się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w czym wybierać, może jakaś z orzechami?:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też, muszę zamówić kolejne sztuki :)

      Usuń
  8. Narobiłaś mi smaka, dobrze, że ją mam :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)