poniedziałek, 6 czerwca 2016

Creametto
OstroVit
Kiedyś to buszowanie po Interentach i szukanie nowości(a zwłaszcza w postaci orzechowych wyrobów) mnie zgubi i wyssa wszystko z mojego portfela. A właściwie to z konta bankowego. No tak, bo szukając czego innego już wszędzie wyskakują mi reklamy maseł i kremów, jak na złość takich, których jeszcze nie jadłam. Albo jeszcze lepiej - nowości.

I taką nowość zakupiłam. Jeszcze dałam się nabrać na napis PROMOCJA. Ktoś napisał, że jest przecena z 59.99 na 29.99 i ja, głupia ja stwierdziłam, że nie przegapię tej okazji i biorę!

Mowa tutaj o nowym produkcie firmy OstroVit. Marka ta głównie zajmuje się produkcją wyrobów dla sportowców: białka, jakieś suplementy diety, odżywki, witaminy. I mają też masła. Ale nie jadłam masła typowo od OstoVit, a od NutVit(nie polecam, strzeżcie się!) :)

Creametto, o którym mowa, to nic innego jak krem z orzechów laskowych bez dodatku cukru. Producent mówi, że jest to produkt w 100% naturalny. Nie zawiera cukru, soli, oleju palmowego. Zawiera za to KAROB, czyli niecodzienny dodatek do kupnych kremów orzechowych, prawda? Jeżeli ktoś jest uczulony na kakao, to tutaj może śmiało sięgnąć po Creametto, bo karob jest swego rodzaju substytutem czekolady.
Podobno, bo tak również mówi producent, karob jest odpowiedzialny za obniżanie indeksu glikemicznego produktów. Super, chociaż ja osobiście nie zwracam uwagi na IG. 

Krem ten nie jest nazywany masłem orzechowym, ponieważ składa się tylko w 50% z orzechów laskowych. Pozostałe składniki to odtłuszczone mleko w proszku, karob, rafinowany olej kokosowy. 

Masła orzechowego z laskowych nigdy nie jadłam. Wiem tylko, że nutella ma ich jakieś tam śladowe ilości, bodajże 13%(?), ale ja nigdy nie byłam wielką fanką nutelli. To jednak sam cukier i tłuszcz z małym dodatkiem orzechów. Tutaj nie mamy dodatku cukru, a mimo wszystko produkt jest przyjemnie słodki. Mocno, bardzo mocno czuć w nim karob. Jest bardzo gęsty, lekko suchy w smaku, nie rozprowadza się bardzo dobrze mimo, iż jest lejący, nie znika od razu w ustach. Jest to przyjemne, że osadza się przyjemnie na języku, przez co dłużej można nacieszyć się karobowym akcentem. Jeżeli ktoś lubi karob, lubi orzechy laskowe - to to jest produkt dla Was. Wydaje mi się, że jego stała cena to 29.90 :) Ja kupiłam na allegro od firmy OstroVit, ale można chyba też kupić na ich stronie.
Ja bardzo polecam. Opakowanie jest sporych rozmiarów, bo ma 400 gramów produktu. Może za taką cenę jest to mało, ale moim zdaniem jak na taki produkt z dużą zawartością orzechów, z karobem - to jest to cena do zaakceptowania. Ja z pewnością jeszcze się skuszę, szybko znika! :)

14 komentarzy:

  1. Taka zdrowsza Nutella bez cukru :) A co do ceny nigdy w zyciu nie kupiłabym tego kremu za 60zł - nawet nie wiem czy te 30zł to nie jest wygórowana cena (nie znam sie na tym:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawca musiał sobie coś ubzdurać z tą ceną początkową :D

      Usuń
  2. Co prawda drogie to ale przynajmniej dobre w smaku, bo jakby jeszcze nie dało się zjeść to byłby ogromny żal i wyrzuty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za 30zł to kilogram masła orzechowego :D Ale smaczne, raz na jakiś czas, można :)

      Usuń
  3. Z takiej promocji ciężko nie skorzystać :D Tylko to mleko w proszku mi się niezbyt podoba w składzie, ale konsystencja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mleko w proszku to nie najlepsze składnik, ale patrząc z pespektywy takiej nutelli - skład Creametto jest cudowny. Tylko 4 składniki :)

      Usuń
  4. Także nigdy nie byłam fanką nutelli, dlatego jako dziecko, kiedy skrzywiałam się na widok bułek z nutellą byłam uznawana przez rówieśników za dziwoląga ;) Białko z Ostrovit przypadło mi do gustu dlatego sądzę, że i krem trafiłby w moje smaki. Ale cena niezła, nie powiem, chociaż jeżeli krem jest dobry to może i warto poświęcić trochę pieniędzy, nutella także do tanich produktów nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nutella jest mdława i za mało mi tam orzechów, a więc lepiej dołożyć i mieć coś, co ma znacznie większą ich zawartość :)

      Usuń
  5. Jak tylko robi się cieplej to jakoś mnie do takich słodkości nie ciągnie. Ale przyznam - czasem człowieka najdzie ochota na jakąś pyszną słodycz tego typu. Wtedy będę wiedziała po co sięgnąć. Nutellę oryginalną odrzuciłam dawno temu ;) Pozdrawiam cieplutko! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak fajnie macza się świeże truskawki w tym kremie :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo interesująco :) Ja za to masła od NutVit bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena powala :D Ale nigdy nie jadłam masła z orzechów laskowych. Dobra alternatywa dla Nutelli.
    A ja widziałam w E. leclerc za 11 zł masło z orzechów ziemnych z miodem i kakao, i chyba następnym razem kupię. Chociaż z masłem z orzechów laskowych na pewno jest lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezuniu takie rzeczy oglądać na noc to grzech :) Ale bym się skusiła <3.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)