niedziela, 12 czerwca 2016

Urwis BANANOWY
Zmiany Zmiany
Dzisiaj przyszła pora na kolejnego(TUTAJ <- jabłkowy Urwis) batona kultowej firmy Zmiany Zmiany, bananowego Urwiska! W opakowaniu, które jak już pisałam bardzo mi się podoba bo: 
raz -> jest estetyczne, solidne i ekologiczne, 
dwa -> jest oryginalne, nieprzesadzone, stonowane i proste
.. znajduje się 40-sto gramowy baton. 
W 100 gramach produktu znajdują się 392 kalorie, czyli na batona przypada ich 157. 
SKŁAD: daktyle, banany(użyto suszonych bananów), orzechy nerkowca, orzechy brazylijskie.
Jego barwa jest jasno brązowa z widocznymi fragmentami siekanych orzechów. Jest on bardzo podobny do swojego jabłkowego brata.
Zapach po wyjęciu określę jednym słowem - słodki, daktylowy - typowy dla batonów bakaliowych. Nic bananowego nie czuję, a przecież owoc ten ma intensywny zapach. Zwłaszcza taki mocno już przejrzały, prawda? :) W smaku ..czuję banana, czuję go już w pierwszym kęsie. Nie jest to mocny aromat owocu, ale lekka, bananowo-daktylowa słodycz. Nie powiem, że tylko bananowa, gdyż daktyle będące na pierwszym miejscu w składzie wzięły górę i to one zawładną Waszymi kubkami smakowymi. Poza tym bardzo fajnie czuć w tym bardzo słodkim batonie kawałki orzechów. Nie tylko je czuć pod zębami, ale również widać je głowym okiem na i w batonie po jego wyciągnięciu z opakowania. Są tam maślane nerkowce i mniej wyczuwalne, ale bardzo tłustawe orzechy brazylijskie. 

Ogólnie(trochę piszę od d.... strony), ale baton jest w dotyku lekko tłustawy. Może lepki. Chociaż bardziej mi idzie w stronę tłustości, aniżeli lepkości. I to właśnie może być za sprawą orzechów. 

Sięgnę ponownie po oba Urwisy, i po wersję bananową, i po wersję jabłkową. Jednak zdecydowanie bardziej smakowała mi poprzenia, jabłkowa wersja. Podobało mi się w nim ta karmelowa słodycz. I mimo wszystko, w moim odczuciu, Urwis BANANOWY jest słodszy od swojego jabłkowego brata. 

                                                  Więcej na: WWW Zmiany Zmiany
                                     Facebook/Instagram

URWIS JABŁKOWY



20 komentarzy:

  1. Mam podobne odczucia :) Jabłkowy jest dla mnie zbyt nudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mimo wszystko oba pyszne :)

      Usuń
  2. Dla mnie za słodki - jabłkowy bardziej mi smakował:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że by mi smakował, chyba nawet bardziej niż jabłkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele o nim słyszałam i choć jeszcze nie trafił do mojej paszczy to się na niego czaję ;) Na pewno by mi smakował, lubię bananowe smaki i takie zdrowe batoniki. Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe batoniki ponad wszystkie inne! :)

      Usuń
  5. Tak, bardzo słodki ale ma w sobie ten bananowy urok, który nas zauroczył :D Też oba batony chętnie powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie! Kiedyś nie lubiłam bananów - albo jedynie pragnęłam ich nie lubić z powodu negatywnych komentarzy jakie krążyły na ich temat(wtedy myślałam, że są sensowne). Także przemawiają do mnie te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozglądaj się za nimi, serio świetne produkty! :)

      Usuń
  7. Jak dostałam ja kiedyś to bananowy bym moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkich? Czy pomiędzy Urwisami faworyt? :)

      Usuń
  8. Chyba dla mnie byłby za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nazwa jest świetna :) Nie jadłam ich, ale chętnie bym spróbowała, bo widzę, że wygląd bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, bardzo oryginalna nazwa :) Ale wszystkie batony Zmiany Zmiany mają super nazwy :)

      Usuń
  10. Nie pokłóciłybyśmy się. Ja by wyjadała wszystkie bananowe Urwisy, a Ty jabłkowe.

    P.S. Od dupy strony, hehe. Śmieszą mnie plebejskie żarty ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)