sobota, 16 lipca 2016

nakd
cashew cookie
Jakiś czas temu była serii batonów nakd, które przywiozłam ze sobą z Anglii. Miałam ich wtedy kilka sztuk różnych smaków i cztery takie same - cashew cookie. Z racji, iż miałam ich więcej to tak zwlekałam ze zrobieniem ich zdjęć, a chwytałam jeden po drugim. Myślałam, że zjadłam wszystkie i nie zdążyłam się pochwalić tym wariantem smakowym, ale znalazłam ostatnią sztukę podczas porządków i od razu zabrałam się za konsumpcję, bo dawno nie jadłam żadnego nakd bar'a.
SKŁAD - nerkowce 51%, daktyle 49%. 
Tylko dwa składniki - orzechy nerkowca i daktyle. BOMBA!
Barwa lekko brązowa, taka kawa z mlekiem. Widoczne jasne punkty orzechów i ciemniejsze - daktyli. Bo nic więcej w tym batonie nie znajdziecie. Jest leciutki, mały i zgrabny - waży zaledwie 35 gramów.
Lekki, delikatny, ale zbity baton, którego zapach nie wyróżniał się niczym na tle innych surowych batonów. Czuć słodkie daktyle, i tyle. Nerkowców nie czuć, ale tak to już jest, ze suszone owoce mają silne przebicie.
W tym batonie przeważają orzechy. Co prawda jest to niewielki procent, ale sam fakt, ze nerkowce stanowią, mimo wszystko, większość batona, to dla mnie ogromny plus! 
W smaku czuć słodycz daktyli, lekka ich karmelkowatość. mimo to czuć tez maślany aromat orzechów nerkowca, które sprawiają, że całość jest fajnie delikatnie tłusta, wilgotna i przyjemnie rozpuszcza się w ustach. Lubie te delikatność nerkowców i ich duża zawartość w batonie sprawia, ze naprawdę można je tutaj poczuć! A wiec nazwa adekwatna do smaku produktu! 
Zdradzę Wam, że gdy znów będę w Londynie to cashew cookie będzie pierwszym batonem nakd, jaki kupię i ponownie zjem! Przepyszny jest!
 Fajny na przekąskę, ale nie na zaspokojenie głodu. Chyba, ze zjecie go w towarzystwie dużego, soczystego jabłka czy kanapki z masłem orzechowym :D Ja zjadłam w towarzystwie surowej czekolady i szarlotkowych ciasteczek z netto, uwielbiam je! 

USFOODY FACEBOOK // INSTAGRAM 

13 komentarzy:

  1. mimo, że te batony są super i mają ekstra skład, chyba bym się takim nie najadła, a tylko pobudziła żołądek, lekko połechtała swój apetyt, taka pzrekąska przed posiłkiem idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie posiłek! :D Jak przyrządzasz sobie obiad to można się zajadać takim maluchem, żeby nie paść przy kuchence pilnując kaszy czy smażąc placuszki :)

      Usuń
  2. Dwa nasze ulubione składniki :D Robiłyśmy podobne pralinki jakiś czas temu i były niesamowicie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym batonie jestem w stanie uwierzyć Wam na słowo! :D

      Usuń
  3. O matko… Nerkowce kocham, kocham najbardziej, do tego w połączeniu z daktylami… JACIE! Ten smak byłby pierwszym jaki chciałabym spróbować, oo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu znalazł swojego nakd bar'a :D

      Usuń
  4. Jak widzę skład to wiem, że bardzo by mi smakował :) A do tego tak sympatycznie wygląda ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby kiedyś zaczęli je sprzedawać w naszym kraju :)

      Usuń
  5. To chyba mój ulubiony batonik z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chyba też :) W sumie to bardzo smakował mi też COCOA DELIGHT :)

      Usuń
  6. Lubię takie przekąski. Dobry skład, niewiele kalorii, a zawsze to jakiś malutki kopniaczek energetyczny. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)