czwartek, 28 lipca 2016

PROTEIN CAKE
COCOA & COCONUT
Ostatnio recenzowałam nowość od firmy MAXSPORT, proteinowe ciasteczka z mlecznym, proteinowym nadzieniem. Firma ma również drugi wariant smakowy: kakaowo-kokosowy. 
Produkt ma tą samą wagę - 50 gramów całość, czyli w środku znajdziemy pięć małych, lekkich, proteinowych ciastek. Już pisałam to, ale i tutaj zaznaczę, że są one wolne od glutenu, a więc osoby nietolerujące go mogą śmiało sięgnąć po taką przekąskę. Białko stanowi tutaj 40% całości, czyli adekwatnie do nazwy, mamy do czynienia z produktem o wysokiej zawartości białka. 
W wersji mlecznej, po otwarciu, uderzył mnie niesamowicie przyjemny i intensywny zapach. Taki mleczny. A więc otwierając tę wersję, oczekiwałam tego samego, ale o zapachu kokosowo-kakaowym. Niestety tutaj nic takiego się nie wydarzył. Ale to tylko zapach, wiadomo, nie każdy produkty pachnie tak samo intensywnie. 
A więc zabrałam się za test smaku. Tutaj mamy takie same, jasne ciastka od zewnątrz. W środku jednak kryje się bardzo jasno-brązowa masa. Taka typowo kakaowa.Bardzo delikatna barwa, która zlewa się kolorem z ciastkiem. Tutaj, jak poprzednio, mamy styczność z okruszkami. Ciastka się kruszą, są suche, ale miękkie, delikatnie kruche. Jak nie lubicie twardych ciastek - idealne dla Was. 

Skoro nie wyczułam ani kakao, ani kokosa w zapachu to oczekiwałam miłego zaskoczenia i połechtania moich kubków smakowych tymi smakami podczas konsumpcji. Ale ..wyczułam bardzo delikatną nutę kakao. Bardzo niewielki stopień słodkości i zerową nutę kokosu. Żaden wyraźny smak nie przebijał się na przód. Było to zwykłe, lekko kakaowe, proszkowe, kruche ciasteczko. Proszkowe - bo wyczuwalne było białko. Wyczułam nawet jakąś goryczkę, delikatną, ale jednak. 

Wersję mleczną polecam bardzo, bardzo! W tej dużo bym zmieniła, brakło mi efektu WOW. Ale jeżeli chcielibyście spróbować, to możecie kupić te proteinowe ciastka TUTAJ.

A inne proteinowe przekąski firmy MAXSPORT znajdziecie na 

18 komentarzy:

  1. Wyglądają smacznie, ale widzę, że wiele nje tracę ich nie próbując :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mleczne polecam! Niebo w gębie :)

      Usuń
  2. Wyglądają smacznie, ale widzę, że wiele nje tracę ich nie próbując :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie wygląda to ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda: małe, ładne, zgrabne, z dużą ilością nadzienia :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skusisz chociaż wiem, że za dużo białka dla Ciebie :)

      Usuń
  5. skoro nie czuć kokosa to nawet nie będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczne możesz brać w ciemno, dwie paczki polecam :D

      Usuń
  6. Łe a w pierwszej kolejności rzuciłybyśmy się na tą wersję :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że smak zawiódł :( Mimo to wygląd uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, są urocze, ale smak tutaj powinien grać pierwsze skrzypce. Mimo wszystko, firma ma super produkty :)

      Usuń
  8. Cieszę się, że powstaje coraz więcej takich produktów. Ciekawi mnie co to będzie za 5 lat :D Po recenzji uznaję jednak, że skuszę się raczej na wersję mleczną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama się jeszcze nie raz skuszę:)

      Usuń
  9. Oj, oczekiwania miałam wielkie, widząc nazwę smaku, ale chyba wolałabym spróbować wersji mlecznej :/ Skoro nie czuć mocno kakao, a tym bardziej kokosa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, tylko ten kokos. :C Nawet to, że go nie czuć mocno mnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)