czwartek, 14 lipca 2016

PROTEIN CAKE
MAXSPORT
 Ostatnio pokazywałam Wam batona RAW PALEO ze sklepu Internetowego biozona24.pl. Poza batonami Paleo dostałam również możliwość przetestowania proteinowych nowości od firmy MAXSPORT - są to proteinowe ciastka w wersji mlecznej oraz kakaowo-kokosowej. Dzisiaj zapraszam na recenzję mlecznych, proteinowych ciasteczek. 
Producent mówi, że jest to CIASTKO, ale dokładniej są to ciastka, ponieważ znajdziemy ich tam sztuk pięć. Są one bezglutenowe, a proteinowe nadzienie stanowi 40% produktu. Dodatkowo są bogate w białko, kwas foliowy, czy sezam.

Wrzucam tutaj zdjęcia wszystkich makroskładników, jakie znajdują się w ciasteczkach. Wiem, że jest sporo osób, które liczą makro(zwłaszcza osoby ćwiczące), a więc wydaje mi się, że będą to przydatne informacje.
 Wklejam również skład. Jest on dosyć długi, ale nie jest to sama chemia. Mamy tutaj białko, różnego rodzaju mąki jak z amarantusa, sojowa czy kukurydziana, a nawet jagody acai w proszku czy czerwona porzeczka. 
 Po otwarciu zostaję wręcz uderzona bardzo przyjemnym, mlecznym zapachem. Już nie pamiętam aby jakikolwiek produkt tak pachniał tuż po otwarciu! Miłe zaskoczenie, naprawdę. Aż jestem ciekawa, czy wersja czekoladowa również będzie takim miłym akcentem :)
 W opakowaniu znajduje się 50 gramów produktu - czyli pięć małych ciasteczek ważących po około 10 gramów. Są one delikatnej, brązowej barwy. Zdecydowanie jaśniejsze niż te, które widnieją na opakowaniu. Są lekkie, w dotyku suche.
 Ciasteczka się kruszą. Nie mylić z łamią/rozwalają. Zwyczajnie sypią się z nich małe okruszki. Nie jest to raczej nic problematycznego. Ciągły mleczny, słodki zapach sprawia, że ja się tym wcale nie przejmuję i zabieram się za konsumpcję!
 Przyznam, że zanim zrobiłam zdjęcie przekroju ciastka, zdążyłam zjeść jedno jak jakiś łakomczuch. Tak szybko, że nawet się nie spostrzegłam kiedy zniknęło w mojej buzi.
 Zewnętrzna warstwa ciastka jest cienka, delikatna i krucha. Właściwie to samo ciasteczko jest kruche, ale mimo wszystko - miękkie. W środku znajdziemy bardzo dużą ilość proteinowego, mlecznego nadzienia. Tutaj kolejne zaskoczenie. Myślałam, że będzie go malutko i to wywoła u mnie rozczarowanie. Nic bardziej mylnego. Zobaczcie sami, że producent obficie nadział te małe kwadraciki. 
Smak, jak i zapach jest równie mocno mleczy. Lekko słodki, nie ma tutaj mowy o przedawkowaniu słodzika. Zaliczyłabym ten produkt do mniej słodkich słodyczy. Samo ciastko bardzo przypomina mi w smaku zwykłe, delikatne, kruche ciasteczka. A może nawet jakiś spód od tarty? Nadzienie nie jest mokre, wilgotne - przyznam szczerze, że myślałam, że właśnie takie będzie. Jest bardziej suche, proszkowe, ale delikatne i lekkie. Nie zapycha, nie czujemy piasku w ustach, a przyjemnie rozpuszczające się białkowo-mleczne nadzienie. 

Ja osobiście jestem bardzo na tak i moje kubki bardzo polecają Wam zakup tego produktu - przekąska przed czy po treningu, może na jakiś wyjazd, wycieczkę rowerową na doładowanie energii czy jako zwykła przekąska. Kupicie TUTAJ. Cena: 5,50 zł


USFOODY FACEBOOK // INSTAGRAM 

20 komentarzy:

  1. Fajne to, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego, asortyment i wybór produktów wszędzie jest duży :)

      Usuń
  2. Nie jadam białkowych produktów, ale muszę przyznać, że ciastka wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy je lubi, nie każdy może spożywać dużą ilość białka, ale tak, smaczne są :)

      Usuń
  3. Takie batony to nie moja bajka - za dużo białka ale zgadzam się z Anią, że wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam fazę na białkowe batony :)

      Usuń
  4. A ja bardzo chętnie bym spróbowała, gdyby był dostępny gdzieś stacjonarnie ;) Na raz wiadomo, że bym nie zjadła, ale musi być to bardzo fajne połączenie - lubię ciastka z mlecznym nadzieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami są różnego rodzaju eventy, gdzie np. rozkładane są stoiska z produktami danej firmy. Może gdzieś kiedyś w pobliżu Twojego miasta coś by takiego się odbywało, to idź i kupuj :)

      Usuń
  5. Wow fajna cena i naprawdę ciekawy produkt. Szkoda, że nie ma w stacjonarnych sklepach, bo pewnie od razu bym kupiła. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się podoba cena, jak za taki produkt, jest bardzo przystępna. Też żałuję, że takich fajnych produktów nie ma normalnie w sklepach :)

      Usuń
  6. Szkoda, że palmówka się tam znalazła ale i tak skład nie jest totalnie skopany ;) Ciekawy batonik a raczej ciasteczka :D My byśmy chętnie za taką cenę ich skosztowały :D Z kokosowym nadzieniem by nam się marzył :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam niedługo na recenzję kokosowego, sama mam na niego chrapkę już, teraz :D

      Usuń
  7. Wygląda smakowicie. W sam raz na raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, akurat idealna ilość ciasteczek ..chociaż może jeszcze raz tyle by się przydało :D

      Usuń
  8. na pewno kiedyś wypróbuję, prezentują się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję tego typu produktów, ale muszę przyznać, że te ciasteczka naprawdę nieźle się prezentują i dodatkowo cena na plus ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)