piątek, 15 lipca 2016

ZAKUPY

HAUL SPOŻYWCZY
Z racji, iż często kupuję coś nowego, szukam nowości, postanowiłam, że raz na jakiś czas wrzucę takie zbiorcze zakupy. Z tygodnia, może z dwóch, zobaczymy. Nie wszystko wrzucam na bloga i nie będą to tylko przekąski. Pokażę Wam czasami co kupuję jako wegetarianka do lodówki, co przyciąga moją uwagę. Często mogą być to produkty ze sklepów Internetowych, bo tam jest spory wybór, ale produkty ze sklepów jak Biedronka, Lewiatan czy Lidl również będą się pojawiały. 

1. Zakupy ze sklepu Internetowego polenastole.pl. Zdecydowałam się na zakup długo poszukiwanego masła od Primaviki, a także na Kajmak mleczny, który był wówczas na dużej promocji - coś około 5 złotych. Wzięłam również na próbę konfiturę z czerwonej cebuli, bo przyciągnęła moją uwagę. Niedługo jej spróbuję. Chcecie na blogu? :) 
 Skusiłam się również na Truflę Miodową. Widziałam ją już kiedyś i jak robiłam zakupy przez Internet, a była dostępna, to wrzuciłam do koszyka.
 No i chałwa lniana, moja ulubiona chałwa od firmy Gacjana :)

2. Sklep KFD we Wrocławiu.

Wcale nie mam obsesji na punkcie orzechów i masła orzechowego. Miałam z tej firmy masło smooth, to teraz wzięłam Soft Crunchy :D Trzeba porównać!
 I skusiłam się na trzy batony proteinowe. Już dawno chciałam spróbować Questów i batona Oh Yeah. Co prawda są one drogie, a w dodatku chciałam inne smaki - ciasteczkowy, peanut butter, albo s'mores. Ale zleciłam komuś ich zakup i mam za swoje :)

3. Łasuch - tutaj przeważnie kupuję różnego rodzaju fajne, zdrowe produkty. Karob, płatki drożdżowe, napój kokosowy. Dzisiaj zdecydowałam się na moje ukochane kasztany, tofu, parówki sojowe i stripsy z tofu.


Zawsze kupuję serki wiejskie w Biedronce, kefir z Piątnicy, twarożek również z Piątnicy, suszone jabłka czy masę warzyw i owoców, wafle kukurydziane :)

8 komentarzy:

  1. Taki duży słoik kajmaku za 5 zł? :) Super promocja dla kogoś kto go lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten kajmak się strasznie czaimy ale jakoś jeszcze się nie zebrałyśmy w sobie aby taki duży słoik kupić xD Trufli miodowej nie podoba nam się skład, więc też się na nią nie zdecydowałyśmy. A ostatnio jadłyśmy chałwę tej firmy ale cynamonową i była przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę rozejrzeć się za tą lnianą chałwą, no i trufla miodowa oraz masło crunchy też wyglądają smakowicie ;) Stripsy z tofu dla mnie były za słone, a te parówki kupuję od czasu do czasu ;) Kajmak też brzmi smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko, co kocham w jednym poście! Chałwa podbiła moje serducho już jakiś czas temu, z mr. masełem dopiero się poznajemy, ale nasza relacja jest bardzo obiecująca-jak z każdym masłem orzechowym :)) a kajmak? niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stripsy z Tofu <3 Kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zakupy! :D No i ta trufla miodowa wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham podglądać na blogach haule spożywcze. Zawsze można wypatrzeć coś dla siebie. Teraz też wypatrzyłam. Kajmak śmietankowy - muszę to mieć! Uwielbiam kajmak. Z chęcią spróbowałabym też jadalnych kasztanów. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, uwielbiam kajmak... Gdy moja dieta była "podła", zdarzało mi się kupować puszkę i wyjadać łyżeczką po troszeczku :P Tę truflę widziałam chyba gdzieś stacjonarnie, ale nie próbowałam - ciekawa jestem Twojej opinii. No i nie ma bata, muszę jakoś tę chałwę skołować :P
    Te kasztany jadalne jadłam raz, ale były cudowne! Chodze ciągle do Carrefoura i ich szukam - ale z marnym skutkiem :( Może w jakimś eko sklepie będą...

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)