środa, 17 sierpnia 2016

Vege Pasztet
suszone pomidory, słonecznik, siemię lniane 
 Znacie moją opinię na temat hummusów, które produkuje firma Lavica Gourmet. Są idealne, bogate w smak, a ich lista składników ograniczona jest do minimum. Recenzje możecie znaleźć na blogu - dla przypomnienia warto zajrzeć :) Ich batony również podbiły moje kubki smakowe. Kolej na pasztet. Tak, pasztet. Wegetariańska pasta bogata w witaminy, błonnik, białko.
 SKŁAD: ciecierzyca 60%, kasza jaglana, marchew, pietruszka, olej rzepakowy, nasiona słonecznika 4%, suszone pomidory 3%, siemię lniane 0,5%, sól, przyprawy. 
 Pasztet dostajemy w małej, keksowej foremce. Oczywiście tutaj bez opakowania, ale była ona szczelnie zapakowana w folię, która pozwalała zachować jej świeżość. A na to nałożone jest kartonowe opakowanie, które przedstawiają zdjęcia powyżej. Ładna, schludna grafika. Bardzo mi się ona podoba. 
 Pasztet jest pomarańczowego koloru. Z pewnością nadała mu go marchewka. Nadała ona również produktowi delikatnej słodyczy. Pasztet jest zbity, lekko suchy, ale nie na tyle, aby miał się rozpadać. Bardzo łatwo i gładko rozsmarowuje się na pieczywie. Ma dużo dodatków - suszone pomidory, marchewka, pestki słonecznika, które fajnie chrupały. Dodatkowo jest bardzo fajnie doprawiony. Nie jest ani mdły, ani zbyt słony, jak to bywa w gotowych produktach. Tutaj producent zdecydowanie wie, jaką ilość przypraw dodać :) 
 Siemię lniane i pietruszka nie są wyczuwalne. Pomidory suszone widać, ale nie jest ich tak dużo, aby z zamkniętymi oczami można było wyczuć ich obecność. Za to ziaren słonecznika mamy dużo!
Ogólna ocena wypada bardzo dobrze! Ja swoje opakowanie zjadłam na kanapkach z górą świeżych warzyw i odrobiną pieprzu. I niczego mi nie brakowało. Polecam Wam ten pasztet tak, jak hummusy firmy Lavica Gourmet! :)

- tutaj znajdziecię więcej informacji o produktach tej firmy, a także informacje, gdzie możecie nabyć ich wyroby.

8 komentarzy:

  1. Jak widzę skład, to czuję, że i mi by smakował - sama co jakiś czas robię pasztet z kaszy, strączków i warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę skład, to czuję, że i mi by smakował - sama co jakiś czas robię pasztet z kaszy, strączków i warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z suszonymi pomidorami musi być pyszny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także otrzymałam do testów ten pasztet, ale jego degustacja jeszcze przede mną - choć już niedługo, bo dzisiaj mam zamiar go rozpracować! Nie mogę się doczekać! Brzmi bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko jem pasztety. W wersji vege chyba nigdy nie próbowałam. Jedynie takie pasztetopodobne pasty ;) Z chęcią bym zjadła z nim kanapeczkę :) Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasze ulubione gryczane wafle, ten pasztet i pomidory prosto z ogródka <3 To byłby przepyszny obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym spróbować choć ta ilość soli mnie przeraża ;P

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)