piątek, 30 września 2016

CHLORELLA
DR. RITTER - alezielonysklep.pl
Baton Chlorella jest określany jako baton energetyczny i produkuje go DR. RITTER. Jak widać jest to baton typowej, odpowiedniej gramatury - 40 gramów. Bardzo fajna, przejrzysta grafika. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z czymś typowo leczniczym/prozdrowotnym :) Może poprzez ten zielony proszek? 
SKŁAD: migdały*(36%), miód*(32%), rodzynki sułtanki*(20%), skórka cytryny kandyzowana*(5%)(syrop kukurydziany*, skórka cytryny*), chlorella w proszku*(2,8%), skórka pomarańczy kandyzowana*(skórka pomarańczy*, syrop kukurydziany*), marakuja*, olejek pomarańczowy*, olej słonecznikowy*

Wygląd batona sam w sobie niczym nie wyróżnia się od innych tego typu batonów. Poza kolorem, który tutaj jest mocno zielony, bardzo ciemny - jest to za sprawą sproszkowanej chlorelli. Zapach również jest typowy - słodki, bez żadnych specyficznych, innych woni.
Pierwsze moje odczucia związane z batonem? Niesamowicie delikatny, lepki i taki 'ciasto-podobny'. Nie wiem, czy zrozumiecie co mam na myśli, ale bardziej przypominał mi wilgotne ciasto, aniżeli batona! Początkowo miałam złudzenia: czuję suszone śliwki, ich słodycz, ich lepkość i soczystość. A później jednak, po kolejnych gryzach i przeżuwaniu wyczułam główny składnik: migdały. Cudownie migdałowo-marcepanowy smak, mocno intensywny. Czasami można trafić na większe kawałki rodzynek. Baton słodzony jest miodem, ale nie jest zbyt słodki. Czuć w nim delikatną nutę cytrusów - cytryna, a raczej jej skórka, a także skórka z pomarańczy zdecydowanie tutaj pasują. I aromat pomarańczowy. Fajnie zgrała się cała całość. Nie mam pojęcia jak smakuje chlorella sama w sobie. Czułam nieco dziwny posmak, ale wpasował się on w całość. Dla mnie ogromny plus, że nie czułam tutaj nic pokroju glonów czy ryby, bo to by mi nie przeszło przez gardło(miałam takie wrażenia, że produkty zawierające chlorellę mogą mieć specyficzny posmak alg). 

Ja z pewnością jeszcze nie raz kupię tego batonika, bardzo mi posmakował i chcę również spróbować innych batonów od DR. Ritter. Zajrzyjcie na stronę alezielonysklep.pl a znajdziecie tam takie pyszności :) A TUTAJ jest odnośnik do powyższego batona. 

5 komentarzy:

  1. Patrząc na skład nie czuję, że to mój smak, ale po Twoim opisie wnioskuję, że smakował świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie dla mnie, bo ja wszędzie wyczuję tego zielonego potworka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, bo nie próbowałam. O chlorelli już nieco słyszałam. Jednak baton jest tak nieatrakcyjny wizualnie, że nie wiem czy bym się przemogła ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałyśmy go nieraz i szczególnie spoglądamy na wersję proteinową ale na takie maleństwo cena trochę duża i jakoś musimy się na taki zakup przygotować :P Ale dobrze wiedzieć, że warto i nie będą to wyrzucone pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)