niedziela, 23 października 2016

ERYTRYTOL Intenson
Jakiś czas temu dostałam propozycję ze sklepu biogo.pl aby wybrać sobie parę produktów do testów. Bardzo mnie to ucieszyło, nie będę kłamać, bo miałam chrapkę na parę produktów dostępnych w tym sklepie. 
Czym jest biogo.pl?
"Biogo powstało z minimalistycznej idei podejścia do życia i łączy maksymalną prostotę ze szczytem wyrafinowania. Dlatego pomysł na logo wziął się z zasady idei symetrii środkowej. Symetria ma swój styl, układ, porządek i charakter. Cechuje ją prostota i eleganckie rozwiązania, ale często również oryginalność i wyrafinowanie."
TUTAJ przeczytacie więcej, zachęcam, niesamowicie przyjemny opis idei domeny! :)
Erytrytol, bo to jeden z pierwszych wybranych przeze mnie produktów, to substancja słodząca pochodzenia naturalnego. Naturalny, bo występuje w owocach i warzywach. Jest niskokaloryczny i podobnie jak ksylitol, nie powoduje powstawania próchnicy na zębach. 
Byłam ciekawa, czy różni się w smaku od zwykłego, białego cukru. Czy ma jakiś specyficzny posmak jak stewia, która również jest niskokalorycznym słodzikiem, czy jest mniej lub bardziej słodki. Po otworzeniu opakowania nie czułam nic nadzywczajnego. Zapach bardzo podobny do cukru, jednak odrobinę mniej intensywny. Erytrytol jest białej barwy, jest on bardzo drobno zmielony, jednak do cukru pudru bardzo mu daleko. 

Zaletą tego słodziku jest fakt, że osoby chorujące na cukrzycę mogą go stosować bez obaw. A w dodatku nasz organizm całkowicie się go pozbywa zaraz po spożyciu. Wiadomo jednak, że słodziki nie są zdrowe, ale moim zdaniem to zdecydowanie lepsza opcja do ciast czy gotowania niż tradycyjny cukier. Chociaż trzeba pamiętać, że jest mniej słodki i należałoby dać go w odrobinę większej ilości.
Ja cukru z reguły nie używam. Jak kawa, to czarna, ale do wypieków z pewnością przyda mi się taki słodzik i z pewnością zamienię go na stałe ze stewią, gdyż jest fajny, delikatny, i nie ma metalicznego posmaku :)
Zapraszam Was do sklepu biogo.pl gdzie teraz możecie kupić Erytrytol w cenie promocyjnej :) 
A tutaj mała zajawka co jeszcze wybrałam w sklepie:



4 komentarze:

  1. Erytrytolu nigdy nie stosowałam, ale spośród otrzymanych produktów uwielbiam to masło z orzechów i cukier kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy erytrytol i choć jest mniej słodki od cukru to przez jego "odświeżający" smak fajnie podkreśla wszelkie musy owocowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, znam, używam :) Czasem dosładzam sobie nim deserki. Firma Biogo ma super asortyment sklepu. Same wspaniałości! Oby jak najwięcej takich miejsc :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja ! Takie naturalne zamienniki dla cukru warto kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)