niedziela, 20 listopada 2016

FUN COOKIES
BIO Fajne ciasteczka GRYCZANE Ania
 Produkty firmy Ania są dość popularne i coraz bardziej dostępne. Wstyd się przyznać, ale poza dwoma batonami, nie miałam okazji jeść żadnych ciastek tej firmy. Produkty gryczane bardzo lubię, a więc mając możliwość wybrania kilku produktów ze sklepu biogo.pl, skusiłam się na te smakowicie wyglądające ciastka. 
 SKŁAD: *łam waflowy(*bio mąka gryczana), *bio płatki gryczane, *bio kaszka gryczana, *bio syrop ryżowy
*składniki ekologiczne

Jak widać, skład jest bardzo fajny i przyjazny dla oka. Wszystkie składniki pochodzą z upraw ekologicznych, brak tutaj konserwantów i wszelkiego rodzaju niewiadomych, zakodowanych "E" i zbędnych dodatków w postaci syropów g-f. Jedyną substancją słodzącą, a zarazem trzymającą wszystko 'w kupie' jest syrop ryżowy.  
 W opakowaniu mamy 120 gramów ciasteczek. Okrągłe, ale nie są idealnych kształtów niczym od cyrkla. Przyjemnie, słodko pachnące. Powiedziałabym, że tak jak batony Grunchy, które również zaweirają syrop ryżowy. Ciastka są bardzo kruche, mogą narobić bałaganu, ale przyjemnie się je chrupie. Gryka jest tutaj mocno wyczuwalna i z zamkniętymi oczami można zgadnąć, z czego zrobione są ciastka. Jeżeli ktoś lubi specyficzny smak gryki - jak ja, to bardzo polecam. 
Mimo, iż dodatek syropu ryżowego jest na ostatniej pozycji w składzie, to muszę przyznać, że ciastka są bardzo słodziutkie. Plusem dla mnie jest również fakt, iż nie kleją się do palców. Są suche, idealne do jakiegoś ciepłego napoju. Teraz mamy jesienną pogodę, a więc w sam raz do gorącej kawy, herbaty, albo i gorącej czekolady :) Z pewnością skuszę się na inne ciastka firmy Ania. Jak i również na babeczki, bo widziałam, że są takie w ofercie :)

Wy możecie kupić je TUTAJ.
Zapraszam na biogo.pl 

4 komentarze:

  1. Smakowały mi i ta ich suchość mi się podobała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam ich jeszcze. W sumie to nawet jestem ciekawa jak smakują ciasteczka gryczane. Fajnie, że ciasteczka są słodkie. Warto się skusić na taką małą przekąskę w chłodny, jesienny wieczór. W towarzystwie herbatki oczywiście :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gryczane to nasze ulubione a najlepsze są w wersji grunchy :-P

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)