poniedziałek, 21 listopada 2016

MASLOVE
Masło z orzechów nerkowca z kokosem
 MASLOVE to dość świeża, nowa firma, która produkuje masło orzechowe z arachidów, z orzechów nerkowca z kokosem i coś mi się o oczy obiło, że i migdały wkroczą do akcji. Ja dostałam masło z orzechów nerkowca z dodatkiem kokosa dzięki przemiłemu Panu z Instagrama. Pozdrawiam i dziękuję! :) A ogólnie cena tego masła to 20 złotych. 
 Masełko ma piękny, jasne, typowy dla nerkowca kolor. Nie zawiera cukru, oleju palmowego, soli. Tylko nerkowce i kokos. Pachnie obłędnie, maślano, z wyczuwalnym aromatem kokosa. Wiórki są tutaj mocno wyczuwalne, a całość jest bardzo aksamitna i niesamowicie wciągająca, jeżeli chodzi o konsumpcję - na waflach, w owsiance, na plackach. Jedyna wada to to, że masło jest mocno zbite, ale tak jest chyba w przypadku każdego masła z tych orzechów. Jeszcze nie widziałam, aby było one płynne jak masło z fistaszków. 
 No ale, gęste masło jeszcze lepiej wyjada się z pojemniczka! Chociaż i tutaj mam pewne uwagi. Masło jest przepyszne, to bez wątpienia, ale samo opakowanie jest zbyt delikatne i po kilku otwarciach i zamknięciach pęka wieczko. Chociaż jak ktoś szybko wyjada zawatość, to w sumie co za różnica :) 
 Dodam jeszcze, że produkt jest naturalny i jego termin ważności to kilka miesięcy, co dla mnie osobiście jest plusem bo mam pewność, że masło jest świeże, z dobrej jakości orzechów.
Jedliście jakieś masło z nerkowców? Miało płynną, czy bardziej zbitą konsystencję?

5 komentarzy:

  1. Ja chyba nie umiem wybrać jaką konsystencję lubię najbardziej. To masło orzechowe, które jadłam miało bardzo lejącą konsystencję, ale i zbitą nie pogardzę. Lejące nadadzą się na polewę czy sos, a zbite do wypieków i do robienia raw słodyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam masło z nerkowców z Primaaviki. Było dość zbite. Tylko na wierzchu wyodrębniał się tłuszcz. Smakowało mi wybitnie! W tym dodatkową rozkoszą są te wiórki kokosowe (uwielbiam kokos). Bardzo chcę go spróbować. Już wiem co sobie sprawię na Mikołaja :D
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiego nie jadłam, ale ten dodatek kokosa brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te od Primaviki ma raczej stałą kremową konsystencję. Ale byśmy się jarały takim masełkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa konsystencja, taka dość zbita. Poza tym smak musi być przyjemny - uwielbiam nerkowce i myślę, ze ich delikatność pasuje do kokosa :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)